Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Tweede afvaller voorselectie Nederland lijkt bekend: ‘Daar was niet op gerekend’

Laatste update:

Quinten Timber traint ook tijdens de laatste dag van de driedaagse trainingsstage apart, zo blijkt uit een foto van Maarten Wijffels van het Algemeen Dagblad. De journalist lijkt er rekening mee te houden dat de middenvelder van Feyenoord geen deel uitmaakt van de definitieve EK-selectie van het Nederlands elftal, zo blijkt uit zijn bericht op X.

Wijffels plaatst woensdagmiddag een onduidelijke foto van Timber op X. “Hij is wat lastig te zien, maar Quinten Timber traint voor de derde dag alleen. Daar was niet op gerekend.” Timber was tijdens de laatste twee competitiewedstrijden van Feyenoord al niet van de partij.

In zijn bericht doet Wijffels op beknopte wijze een voorspelling over de drie laatste afvallers uit de voorselectie van bondscoach Ronald Koeman. “Straks de EK-selectie. Drie man eraf. Keeper (Olij wellicht), Timber en dan gerede kans op nog een verdediger. Daar aantal multi-inzetbaren. Maatsen eraf? Ake, Van de Ven, Blind voor links.” Eerder deze week trok Atalanta-middenvelder Marten de Roon zich terug vanwege een blessure.

Volgens Wijffels komt de KNVB om 15:15 uur met een officieel persbericht over de definitieve EK-selectie. Om 16:15 uur gaat Koeman zijn keuzes verklaren tijdens een persconferentie. Indien Timber daadwerkelijk afhaakt, lijkt Liverpool-middenvelder Ryan Gravenberch zeker van zijn deelname aan het Europees kampioenschap.

Voor Timber zou het missen van het EK een absolute domper zijn, daar hij dit seizoen imponeerde op het middenveld van Feyenoord. De 22-jarige Utrechter kwam liefst 3.730 minuten in actie namens de Rotterdammers, verdeeld over 44 optredens. Daarin was Timber goed voor acht doelpunten en tien assists.

Timber zou na Quilindschy Hartman (kruisbandblessure) en Mats Wieffer (dijblessure) de volgende Feyenoorder zijn die het EK mist. Justin Bijlow en Lutsharel Geertruida maken wel nog een grote kans op een plek in de definitieve selectie van Koeman.

Oranje speelt op 6 en 10 juni nog oefeninterlands tegen Canada en IJsland. Op 16 juni start voor Nederland het EK tegen Polen. Daarna volgen nog minstens twee wedstrijden: de groepsduels met Frankrijk en Oostenrijk.

Altijd op de hoogte blijven van het belangrijkste voetbalnieuws? Word nu lid van het Voetbalzone WhatsApp-kanaal!

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Maatsen niet meenemen zou een groot schandaal zijn. Dat is by far de beste linksback die we momenteel hebben

29 mei 2024 om 12:54

Vind het ook een vreemde redenatie. Van de Ven en Ake staan centraal en Blind is multifunctioneel. Het is dus niet alsof we vier linksbacks hebben. Ik denk zelf dat Olij, Timber en Bergwijn afvallen

29 mei 2024 om 12:58

Precies, Van de Ven kun je toch niet mee aan komen als linksback. Is gewoon een CV. Aké vult het aardig in maar is niet het type wingback. Blind is multifunctioneel dus hij zal er wel bij blijven. Als je Maatsen niet meeneemt dan snap ik niet hoe Koeman gevaarlijk wil gaan worden in zijn 5-3-2 formatie. Maatsen heeft vergeleken met de rest nog loopvermogen en diepgang.

29 mei 2024 om 13:00

Daarbij zijn vd Ven en Ake ook multifunctioneel.

Ik mag hopen dat Timber erbij blijft. Gravenberch en met name Wijnaldum horen echt niet in de selectie als je hun seizoen vergelijkt met dat van Timber.

29 mei 2024 om 13:02

Vd Ven speelt bij Tottenham ook soms linksback. Speelde in de wedstrijd tegen Man City nog linksback en speelde een hele goeie wedstrijd. Dus “niet mee aan komen” is ook wel kort door de bocht.

29 mei 2024 om 13:02

Bergwijn valt niet af let maar op. Die is topfit aan deze voorbereiding begonnen , is getergd door Koeman en maakt een scherpe indruk op trainingen. Wellicht is de boodschap veel zuurder en is Frenkie niet op tijd fit, dan vallen Timber en Frenkie af samen met Olij.al zou ik het ook niet gek vinden op Bijlow te laten afvallen die raakt toch weer geblesseerd op de training, keeper van glas. Zelf zou ik Timber mits fit er wel bijhouden en Schouten laten afvellen, net als Bijlow en wijnaldum maar dat doet Koeman niet. Overigens zou ik me ook kunnen voorstellen dat Malen kind van de rekening is, pas net weer fit en laatste maand nauwelijks gespeeld. Koeman is volgens mij ook geen fan van hem.

29 mei 2024 om 13:04

Schouten ipv Timber? Compleet andere spelers. Schouten hoort er (zeker nu Wieffer er ook niet is) absoluut bij. Dan heet Schouten alsnog een streepje voor boven Wieffer waarschijnlijk. Maar 1 van de 2 moeten erbij als controlerende middenvelders.

Wijnaldum ipv Timber is een stuk logischer.

29 mei 2024 om 13:06

Bij Tottenham staat hij normaal 9 van de 10 wedstrijden gewoon centraal met Romero. Hij kan linksback spelen maar dat is hij niet van nature. Waarom zou je hem de voorkeur dan geven boven een jongen die wel een echte linksback/wingback is?

29 mei 2024 om 13:11

Als je met 5 man achterin wilt spelen is Maatsen een must.

Je gaat toch niet Aké en Van de Ven misbruiken door ze langs de zijlijn te laten opstomen 90 minuten lang? Als linksback die achterin blijft in een 433 kan het best, maar als Wingback?

Blind sla ik bewust even over. Dat kan helemaal niet meer.

29 mei 2024 om 13:16

@rodn;

Ligt eraan hoe je speelt. Als wingback zijn CVs zoals Ake en Vd Ven niet geschikt naar mijn mening. Maar een 4-3-3 in de opbouw met een hoge Frimpong zijn Ake en Vd Ven geschikter dan andere LBs. Gvardiol bij city bv en een Teze bij PSV.

29 mei 2024 om 13:54

Wat voor nut heeft een multifunctionele speler in een selectie van 26 spelers. Je kan gewoon de beste en meest unieke per positie selecteren. Maatsen heeft een unieke kwaliteit als wingback die in het Nederlands Elftal verder niet te vinden is. Altijd meenemen dus! En in de 1ste oefenwedstrijd ook meteen opstellen met Frimpong. Kijken wat dat 1 helft kan brengen. 2de helft 4 verdedigers opstellen met Dumfries als RB ipv Frimpong en Maatsen wisselen voor Brobbey. Met 2 wissels kun je het hele systeem veranderen!

29 mei 2024 om 14:14

Er bestaat wel een nut voor de multifunctionele speler; dat is als je tijdens de wedstrijd wil switchen van een vijfmansverdediging naar een een 4-2-3-1 of een 4-4-2 zoals Van Gaal deed tegen Argentiniã«. Dan is het wel fijn als je er maar éã©n speler af hoeft te halen (de linksback voor een rechtsbuiten of diepe spits gezien de opties van het Nederlands elftal) waardoor je LCV hangend op linksback kan spelen en de offensieve RWB een offensieve RB wordt (frimpong of Dumfries). Zo kun je meerdere wisselopties behouden.

Die taak kunnen Van de Ven en Aké natuurlijk beide op zich nemen, dus dan heb je ze misschien alsnog niet allebei nodig. Echter speelt Aké bij City dit seizoen ook geregeld in het hart van de verdediging, dus je zou ook nog met Aké of Van de Ven in het midden kunnen gaan spelen en Van Dijk als RCV gebruiken, maar ik weet niet of Van Dijk dat kan.

Voor de rest heb je er niet zo heel veel aan inderdaad aangezien de kans op een blessure tijdens die maximaal 7 of 8 wedstrijden niet zo heel groot is, Oranje dikbezet is achterin en Koeman tactisch toch niet sterk genoeg is om meerdere systemen te kunnen spelen (dat wordt gewoon een briefje van Lodeweges met 'van Dijk, ga maar naast Depay staan`

29 mei 2024 om 12:54

Ik zie het nog gebeuren dat ze Blind daar neer zullen zetten. Zou mij niet verbazen met Koeman als onze bondscoach.

29 mei 2024 om 12:59

.. ....... Ik denk dat dit trio bergwijn, wijnaldum en blind vooral meegaan om een beetje inzet in de jonkies te krijgen.

29 mei 2024 om 13:00

Bergwijn heeft inderdaad laten zien met verve een groep jonkies te kunnen motiveren......

29 mei 2024 om 13:03

Want deze 3 zijn het toonbeeld van wilskracht en inzet?

29 mei 2024 om 13:13

Als er iemand is die een slecht voorbeeld is en geen inzet heeft is het Bergwijn wel. Alledrie hebben niks te zoeken bij het Nederlands elftal

29 mei 2024 om 13:34

Als Bergwijn iets niet toont is het leiderschap naar de jonkies.

29 mei 2024 om 12:56

Als je Blind voor de LB positie meeneemt boven Maatsen snap je er helemaal niks van.
Die jongen staat basis bij een club die de CL finale speelt. Die moet toch 100% mee.

29 mei 2024 om 13:20

Je kunt Blind gebruiken als nr 6 ik denk dat dit zeer goed kan werken in samen werking met Frenkie. Daar Blind het talent heeft om goed vrij te staan en aangespeeld kan worden door Frenkie en hij de steekpass kan geven.

29 mei 2024 om 13:31

Blind heeft ook het vermogen om als CDM overlopen te worden door het middenveld een aanval van de tegentanders. Hij mist de snelheid om gaten dicht te lopen en te corrigeren. En hij mist het fysiek om duels te winnen. Met blind op 6 is gedoemd te mislukken. De enige positie waar hij nog aardig uit de voeten van is CV. Maar laten we daar nou net een stuk of 3 veel betere hebben. Dus Blind moet thuisblijven.

29 mei 2024 om 14:04

hahah Blind en Frenkie. dan wordt je helemaal weggeblazen tegen de grote landen als dat je blok is. hahaha

29 mei 2024 om 14:23

Wanneer is de laatste keer dat Blind op het middenveld gespeeld heeft? Dat wordt van Blind oprecht drie keer zo vaak geroepen als Geertruida (die daar ook al een stuk minder is) en dat is de enige CV die in de afgelopen drie á vier jaar überhaupt wel eens als 6 heeft gespeeld, Timber en Blind hebben dat onder vier of vijf verschillende coaches nog nooit gedaan. Zou dat met een reden zijn? Ik denk het wel; de 6-positie is een enorm moeilijke positie om in te vullen als je daar nog nooit langere tijd gespeeld hebt in het seniorenvoetbal omdat de looplijnen en positionering totaal anders zijn dan op de zijkant of centraal achterin; om nog maar niet te spreken van de onderschatte dosis loopvermogen die je daarvoor moet hebben.

Een CVM die CV kan staan heb je er nog wel een paar van, maar een CV of back die ook CVM kan is bijna onvindbaar. Ik denk dat de enige verdediger die ik ken en die ik ook daadwerkelijk (in ieder geval een paar jaar geleden) goed vind op 6 David Alaba is en dat was absolute wereldtop e een unieke speler. Stones als inschuivende CV kon zich inlopend in het middenveld redden door zijn combinatie van fysiek, loopvermogen en voetballend vermogen, maar zelfs die had nog een totaal andere rol met een echte CVM naast zich (rodri).

29 mei 2024 om 12:57

Tsja aan de ene kant is het vreemd. Aan de andere kant kunnen zowel vd Ven Blind als Aké linksback en centraal staan. Maatsen heeft er ook vorige periodes niet bij gezeten en Koeman houdt toch wel vaak vast aan dezelfde selecties en ook aan ervaring qua eindtoernooien.

Ik zie veel mensen trouwens typen dat ze verwachten dat Bergwijn afvalt, maar ik denk juist dat hij zeker wel mee gaat doordat hij als 1 vd weinige diepgang heeft, snelheid, een goede dribbel, een goed schot, goed in de combinatie is met Depay (die wss basis staat) en toernooi-ervaring heeft.
Daarnaast wil je van 5-3-2 terug kunnen schakelen naar 4-3-3 en wil je posities dubbel bezet hebben, dus ik verwacht dat alle 6 aanvallers meegaan (zoals eigenlijk standaard elk Wk/ek het geval is geweest).

Ik verwacht dat naast de Roon dus Olij, Timber en dan of Maatsen of mss toch nog een middenvelder (veerman/schouten/gravenberch) afvalt (denk Ryan).

29 mei 2024 om 13:01

Klopt maar als je 5-3-2/3-5-2 met wingbacks wil gaan spelen dan kun je het beste Maatsen erbij hebben want die kan die rol invullen, zeker nu Hartman er niet is. Van de Ven en Aké kunnen dat minder. Stel je voor dat je defensie Frimpong, De Ligt, Van Dijk, Aké en Maatsen is, met Dumfries, Vd Ven en Blind achter de hand..

29 mei 2024 om 13:00

Zijn eigenlijk allemaal centrale verdediger met hier en daar een wedstrijdje linksback. Ja Blind was linksback in zijn ajax tijd, maar bij girona staat hij centraal achterin.
Als je geen maatsen meeneemt, heb je gewoon geen echte linksback, of wingback.

met blind als wingback, snap je er echt niks van.. maar goed, het is koeman. Daar heb ik mijn vertrouwen al een lange tijd geleden bij opgegeven. Zijn criteria voor spelers wel of niet meenemen is niet te meten, het is vooral zijn onderbuik gevoels en wie zijn vriendjes zijn.

29 mei 2024 om 13:26

Schandaal is overdreven, heeft in Oranje nog niks laten zien. Laat bij Dortmund ook nog wel eens steekjes vallen. Zou hem zelf wel meenemen en Van de Ven thuislaten. Hebben gewoon teveel goede CV’s.

29 mei 2024 om 13:32

Ik had de redenatie je neemt of Hartman mee of Maatsen, nu Hartman weg is gevallen blijft Maatsen toch gewoon over. Ik denk dat Bergwijn gewoon afvalt omdat Depay niet helemaal fit was en daarvoor als backup gold

Zuur voor Timber, had anders een grote kans om mee te gaan denk ik! Olij, Timber en Bergwijn zullen afvallen verwacht ik.

Zou ongelooflijk zonde zijn als Timber niet mee gaat. Heeft echt power en drive, staat verdedigend sterk en is in vorm. Dat kunnen we allemaal van Gravenberch niet zeggen, dat is een totaal ander type speler. Zometeen is de enige middenvelder met verdedigende kwaliteiten Jerdy Schouten…

29 mei 2024 om 13:20

Gravenberch mist de drive en diepgang van Timber maar verdedigend en opbouwend is hij juist toch beter?

Dit vind ik dan weer zo jammer en vervelen voor die jongen. Hij speelt echt top dit seizoen. Ik hoop dat hij erbij blijft, want met zijn power kan hij van grote waarde zijn.

Blind, Olij en bergwijn.

29 mei 2024 om 13:16

Haha, Blind kan weinig goed doen hè, speelt een uitstekend seizoen maar moet als eerste afvallen. Laat me raden: te traag?

29 mei 2024 om 13:19

Als wingback kan hij het niet belopen en zul je continu een man uit het centrum zijn rug in moeten schuiven. Als centrale verdediger is hij gewoon minder dan zijn concurrenten. In balbezit is het allemaal prima, maar je zadelt het team wel met een flinke uitdaging op

Nou, dan zal Gravenberch erbij blijven. Ook zonder blessure van Timber was dat niet ondenkbaar geweest lijkt me. Wel jammer, gun het Q wel.

Maatsen is als enige van de genoemde opties een wingback. Hem moet je natuurlijk altijd meenemen als je meerdere wapens wilt hebben.

Zal met fitheid te maken hebben, maar gezien zijn prestaties dit jaar behoort hij zeker tot de EK selectie.

Jammer voor Timber. Heeft een uitstekend seizoen gedraaid bij Feyenoord. Ook jammer voor zijn tramsferwaarde voorlopig.

Van alle linksbenige multi verdedigers zou ik echt Blind eruit halen.
Ake en vd Ven zijn beter in verdedigend aspect.
Maatsen is met zijn techniek en snelheid veel sneller en gevaarlijker links

Sneu voor die jongen, maar als je als twijfelgeval apart moet trainen omdat je nog niet helemaal fit bent, is de kans wel zeer groot dat je de schifting niet overleeft. Maar goed, die gaat na het EK ook wel kansen krijgen.

Laat Timber nog maar lekker een jaar bij Feyenoord blijven. Geen EK betekend iig een uitgeruste speler. Je ziet vaak dat teams met veel internationaals die ver in het toernooi geraken aan het eind van het nieuwe seizoen een slechte fase beleven.

29 mei 2024 om 13:02

ja buiten het financiele (misschien mentale) aspect, is dit gunstig voor feyenoord.
Timber heeft veel gespeeld en sukkelt nu met een blessure, zou lekker zijn als hij helemaal tot rust kan komen en volledige hersteld is voor de voorbereiding.

Als je puur kijkt naar de kwaliteiten die je hebt dan moet blind er eigenlijk uit. Ja, goed seizoen gehad bij girona, maar bij bayern bleek toch wel dat hij tekort komt voor de top. Dan komt ie er niet aan. van de linkspoten achterin zijn Ake van de Ven en Maatsen eigenlijk beter. Koeman zal dit wel niet durven. zo is hij niet. Jammer, houdt liever van iedereen(zijn favorieten) blij houden , dan de beste spelers selecteren en opstellen

29 mei 2024 om 13:58

Als je puur kijkt naar prestaties van het afgelopen seizoen, kwaliteit en speeltijd zou het tussen Bergwijn, Wijnaldum en Gravenberch moeten gaan.

29 mei 2024 om 14:06

samenstelling selectie jongen. je hebt teveel verdedigers. je moet ook een verdediger af laten vallen

29 mei 2024 om 15:16

Hoezo? Een Gravenberch acteert op een veel hoger niveau dan veel andere spelers. Niet dat je hem er per se bij moet nemen hoor, maar men staart zich weer eens blind op de Eredivisie. Het zijn juist die Eredivisie-spelers die vaak het hoofd niet boven water houden in Oranje.

Echt benieuwd of hij een verdediger of aanvaller thuis laat

Maatsen de enige echte linksback laten afvallen zou echt onbegrijpelijk zijn. Leuk dat Van de Ven en Ake ook op links kunnen spelen, maar dat is niet hun specialiteit. Alsof je zegt dat Van Dijk ook in de spits kan spelen en om die reden een spits laat afvallen. Slaat nergens op.

Denk dat het uiteindelijk Bergwijn wordt die af valt.

Echt wel pech voor Feyenoord met Bijlow, Geertruida, Hartman, Wieffer, Timber, Stengs.

29 mei 2024 om 13:19

Wat is de pech met Bijlow, Geertruida en Stengs precies?

Maatsen moet mee! Gozer doet het prima bij BVB. Hij is wat grillig maar hij is onze enige linker wingback. Blind is totaal niet nodig. Te traag als back en als cv’s hebben we veel betere opties

29 mei 2024 om 13:13

Blind kun je gewoon meenemen, als extra assistent coach dan.

Maatsen heeft nog een unieke kwaliteit die je in een opstelling/systeem kan gebruiken. Blind kan eigenlijk alleen nog maar op LCV opgesteld worden in een 4 mans verdediging ipv VVD, Ake of van de Ven. Op de plek van Bergwijn kunnen Gakpo, Xavi en Depay ook prima spelen. Gravenberch en Wijnaldum zijn ook behoorlijk overbodig met Reijnders, Koopmeiners, Xavi, Veerman en FdJ als directe concurrent.

Spelers die niet fit zijn, het lijkt wel een terugkerend probleem voor het Nederlands Elftal. Jammer voor Quinten.

Zul je zien dat koeman maatsen laat afvallen om blind op linksback te zetten. Ik zie sowieso het nut van Blind niet helemaal in. Je hebt al twee centrale verdedigers die eventueel op linksback kunnen.

Voordeel is dat de blessure gevallen op het middenveld zijn. Een linie met 10 spelers waar er toch minimaal 2 en in mijn ogen zelfs 3 af moesten.

Het bashen van Blind neemt alweer ongekende vorm aan. Los van het feit dat hij een waanzinnig jaar achter de rug heeft bij een promovendus dat derde geëindigd is, heeft Blind ook nog eens een rol in de kleedkamer met al zijn ervaring. De bijnaam van Blind in Spanje is “Het Kompas”, denk je dat ze hem die geven omdat het zo’n lieve jongen is. Hij is letterlijk de maestro achter iedere opbouw bij Girona, bizar dat men hem hier maar af blijft rekenen op leeftijd en snelheid. Op een eindtoernooi heb je een balans nodig in leeftijd, ervaring en vorm. Een team groeit naar elkaar toe en daar heb je spelers voor nodig die begrijpen hoe dat werkt. Daley is dan ook, samen met Wijnaldum de eerste die Koeman op de lijst zet, en terecht.

29 mei 2024 om 13:30

mooi verhaal, lekker thuis laten.

29 mei 2024 om 13:42

Het bashen van Blind is niet begonnen, iedereen vind gewoon dat hij niet goed genoeg is voor het Nederlands elftal. Hij is als Cv/lb minder dan Van der Ven en Aké die het geweldig doen in Engeland. Met Maatsen is hij niet te vergelijken omdat dat een ander type speler is. Verder is er genoeg ervaring in het elftal, daar heb je Blind niet voor nodig.

Of heb je liever Blind boven Aké en Van der Ven? Dat lijkt me sterk namelijk.

29 mei 2024 om 14:19

@strastra, precies. Vooral achterin heb je echt geen extra ervaring nodig. Dat is de meest ervaren linie. Daar staan al 2 mannen onbetwist in de basis met jarenlange ervaring in de top van de PL. Daarnaast nog ervaring op rechts met Dumfries, de Vrij en de Ligt die allemaal ook al rond de 50 interlands zitten.

Blind als Wingback hebben we tegen de Duitsers weer pijnlijk mis zien gaan, dat kan echt niet meer. Maatsen af laten vallen zou ook ongekend zijn, maar sluit het niet uit bij Koeman. Normaliter laat je Bergwijn sws thuis, maar die zal straks wel gewoon in de basis staan.

Idioot als je Maatsen niet meeneemt, maar het zou me uiteindelijk niet verbazen. Maatsen is niet in Zeist om Koeman te aaien zoals Wijnaldum dat wel kan, Maatsen is in Londen voor de finale tegen Madrid. Hem niet meenemen zou gewoon voor mij laten zien dat je er na al die jaren geen kaas van hebt gegeten.

Scheelt een belangrijke wisselspeler. Reijnders zal toch ook rust moeten kunnen pakken met zijn powerplay. Hopelijk kan Gravenberch verbazen. Als De Vrij fit blijft staat er in ieder geval iemand achter die zijn slaapmomentjes kan compenseren.

Over een paar uur weten we het. Ik ga het heel slecht trekken dat Bergwijn er straks tussenstaat. Leg me er alvast bij neer, want met nog een relaas over die zak hooi word ik een vastgelopen langspeelplaat. Voor sommigen is het Blind, voor anderen Wijnaldum, maar voor mij staat het selecteren van Bergwijn voor alles wat er mis is met het huidige selectiebeleid.

Het blijft raden, tot dat later vandaag de definitieve selectie bekend wordt.

Timber had ik gebaseerd op dit seizoen wel een plekje gegund, maar de concurrentie op het middenveld is wel toegenomen. Als hij zich zo blijft ontwikkelen wordt hij waarschijnlijk wel een vaste waarde.

Maatsen zou ik ook wel graag in Oranje willen zien. Met een 3 mans-verdediging heb je dan juist spelers op de flanken nodig die heen en weer kunnen racen. Met Dumfries en Frimpong heb je die wel op rechts, Blind zie ik dat niet doen, die is meer van de gerichte pass.

Wat betreft of Bergwijn erbij is of niet, puur op dit seizoen gebaseerd zou dat vreemd zijn. Maar misschien heeft hij Koeman op de trainingen kunnen overtuigen.

Maar goed, we gaan het zien.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren