Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Topclub uit Premier League bereidt bod van 25 miljoen euro op Kadioglu voor’

Laatste update:

Ferdi Kadioglu staat mogelijk voor een zomers vertrek bij Fenerbahçe. Volgens het Turkse Fanatik heeft de 24-jarige linksback zich in de kijker gespeeld bij Arsenal.

Naar verluidt zijn the Gunners bereid om een bod van 25 miljoen euro, inclusief bonussen, op de geboren Arnhemmer uit te brengen. Bij Arsenal was Oleksandr Zinchenko het afgelopen seizoen de eerste keus als linksback onder manager Mikel Arteta, terwijl Jakub Kiwior als back-up fungeerde.

Het artikel gaat verder onder de video
Meer video's

Kadioglu kan terugkijken op een sterk seizoen bij Fenerbahçe. De alleskunner, die in Nederland doorbrak als aanvallende middenvelder maar bij de Gele Kanaries nu voornamelijk als linksback speelt, kwam de afgelopen jaargang tot liefst vijftig officiële duels, waarin hij drie doelpunten en vijf assists noteerde.

Het is zeker niet de eerste keer dat Kadioglu in verband wordt gebracht met een toptransfer. November vorig jaar bracht BILD naar buiten dat hij zich in de kijker zou hebben gespeeld bij Bayern München en Borussia Dortmund.

Dit gerucht werd vervolgens echter ontkracht door Florian Plettenberg. De journalist van Sky Deutschland schreef destijds op X wel dat Kadioglu enorm gewild was, al werden er door de journalist geen specifieke namen van geïnteresseerde clubs genoemd.

Kadioglu speelde ook al vijftien interlands voor de nationale ploeg van Turkije, die zich soeverein wist te plaatsen voor het EK 2024. De verdediger maakte in november zijn eerste treffer door in een gewonnen oefeninterland tegen Duitsland (2-3) de 1-1 voor zijn rekening te nemen.

Fenerbahçe telde in de zomer van 2018 anderhalf miljoen euro neer om Kadioglu van NEC over te nemen. Bij de Turkse topclub ontwikkelde hij zich vervolgens tot vaste basisspeler. In totaal kwam Kadioglu al 198 keer uit voor Fener. Daarin maakte hij 17 doelpunten en fungeerde hij 22 keer als aangever.

Altijd op de hoogte blijven van het belangrijkste voetbalnieuws? Word nu lid van het Voetbalzone WhatsApp-kanaal!

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Deze jongen heeft zich bij Fenerbahce echt fantastisch ontwikkeld, ik zou een dergelijke stap toejuichen. Zeker als de transfer de zegen heeft van Edu en Arteta, daar heb ik inmiddels blinde vertrouwen in.

Een linksback is zeker geen overbodige luxe, we hebben dringend een vervangen/concurrent voor Zini nodig.

22 mei 2024 om 10:54

We hebben niet weer een nieuwe Zinny nodig. Kom op hey. Als er een (links)back komt, dan moet dat eentje zijn die voldoende snelheid heeft, daadwerkelijk kan verdedigen (daar is Kadioglu echt niet geen topper in) en iemand die kan voetballen/inverten.

Zinchenko staat juist niet meer in de basis, omdat hij altijd defensief kwetsbaar is en vrij traag...

Verder komt Timber ook terug en wordt die alleen als back gezien.

Arsenal moet eerst maar eens een Tavares & Tierney verkopen en dan pas naar een nieuwe back gaan kijken.

Voor nu lijkt Tomiyasu de eerste linksback, maar dat kan Timber ook zomaar gaan worden hoor...

Kiwior is ideale back-up. Er is eerder behoefte aan een back-up van Saliba. Die heeft alle minuten gespeeld dit seizoen. Een speler ala Yoro, Silva, A., Guehi of Diomande zou top zijn, al zullen die duur zijn.
Tosin als backup van Saliba zou ook top zijn. Transfervrij notabene..

22 mei 2024 om 11:47

Volgens de volgers van de Turkse competitie schijnt Kadioglu wel flink gegroeid te zijn in verdedigend opzicht. Aan de bal ook prima gezien zijn verleden als nummer 10 en een stukje sneller dan Zinchenko. Kan zowel rechtsback als linksback. Ik denk dat je er wel op vooruit gaat als je Zinchenko kunt inruilen voor hem.

22 mei 2024 om 12:03

Zodra er een wendbare snelheidsduivel op rechtsbuiten staat is Ferdi gezien hoor. Maar aan de bal is het echt een hele goede voetballer en zou qua spel bij Arsenal passen. Zou een upgrade tov Zinchenko zijn en een soortgelijke type. Kan in geval van nood op andere posities ook uit de voeten.

22 mei 2024 om 12:23

Ferdi is voetballend vast prima, maar ik zie in hem niet eentje die zo'n splijtende pass heeft als Zinny hoor.

Defensief lijkt het mij wederom een matige koop. Qua snelheid en aanvalsdrang zal het prima zitten, gok ik zo.

22 mei 2024 om 12:27

90% van de PL clubs hebben wendbare snelheidsduivels op de flanken, ik zie het al voor me dat hij in duel is met Doku bijvoorbeeld, word een nachtmerrie voor Ferdi.

22 mei 2024 om 13:23

Eens.
Persoonlijk ben ik voor een verkoop van Tierney & Tavares. Die moeten voldoende opleveren om zo te proberen een Luca Netz of een Miguel Gutierrez te halen. met name die laatste ben ik wel fan van en van onder de indruk.

Kan ook verdedigen, snelheid genoeg en is gewoon lekker linksbenig.

Zinny kan dan eventueel ook weg, of je moet hem al houden voro de ervaring en zijn inzetbaarheid op het middenveld (misschien wel slim om hem daar eens neer te zetten)

Wat een ontwikkeling heeft deze jongen doorgemaakt, ongelooflijk, de beste op zijn positie in Turkije. Ze hadden hem na de wedstrijd tegen Galatasaray gevraagd om zijn zakken te legen, weet je wat er uitkwam? Hakim Ziyech.

22 mei 2024 om 12:04

Ziyech kon niks. Buitenom, binnendoor, vroege voorzetten: alles werd door Ferdi in de kiem gesmoord. Ferdi heeft ook een ontzettende drive en loopvermogen. Echt een moderne voetballer/back.

22 mei 2024 om 12:24

Ferdi heeft geluk dat Zaniolo vertrekt uit de PL, we weten allemaal wat er ging gebeuren als hij Zaniolo tegenover zich had, er werd Zaniolo gevraagd wie zijn favoriete tegenstander was in de Turkse competitie, hij noemde Ferdi als enige op.

22 mei 2024 om 15:59

Sjeze zit diep he Shevchenko, Zaniolo mag niet eens blijven in de PL ookal had die het gewild. Grappig dat je dan ook een wedstrijd benoemd waar het nergens om ging. De comp was al gespeeld.
Maar een Ziyech was in jullie ogen de beste speler van de comp tot zondag. Hij was letterlijk stoned geworden van al dat gedraai van Ferdi. Heb beelden gezien dat die helemaal in de space zat.

Ferdi komt te kort voor de absolute top in mijn ogen, aanvallend zeer sterk, maar verdedigend gewoon zwak. We hebben ook veel tegengoals geincasseerd doordat Ferdi verdedigend niet goed gepositioneerd stond.
Heeft wel echt een heerlijke drive naar voren en is heel goed in balbezit. Hij past meer bij een 3 5 2 opstelling vind ik. Napoli of Juventus zou wel een mooie vervolg stap zijn.

22 mei 2024 om 20:17

Zit me totaal niet diep Bruno, typisch een reactie van een Fener supporter wanneer het ze niet uit komt, jullie vinden Ferdi de beste op aarde omdat hij een trage Ziyech uit de wedstrijd heeft gespeeld, mijn punt was meer dat hij tegenover een snelle speler nergens is, Zaniolo liep hem voorbij alsof hij er niet stond, je kan zeggen wat je wilt maar Ferdi geeft altijd 100% ook die wedstrijd deed hij dat, smoesjes dat het gespeeld was trappen we niet in, Ziyech te beste tot aan zondag? Denk dat jij ook een aantal gedraaid heb en stoned bent geworden want Baris Alper word letterlijk door iedereen op 1 of 2 gezet samen met Muslera.

23 mei 2024 om 10:27

Heb jij mijn reactie wel gelezen? 'jullie vinden Ferdi de beste op aarde'

23 mei 2024 om 13:44

Shev,

Je komt over als een hele kleine jongen. Zaniolo wat heeft hij ermee te maken? Je refereert nu naar een ''wat als'' scenario in een wedstrijd waarin jou club geen vuist kon maken tegen 11 en 10 man van Fener. Echt sneu je reactie, maar het zit kennelijk diep. Je wordt kampioen hoor dus des te dieper het kennelijk zit, dat je met zo een reactie komt.

Zelfs die Baris kon wat klaarspelen zondag btw.

Woah is hij pas 24?! Zijn tijd bij NEC voelt als 15 jaar geleden. Ik vond hem daar, als jochie, overigens ook al veel indruk maken.

22 mei 2024 om 10:32

Hij gaat inderdaad al enige tijd mee. Hij is in zijn tijd bij Fener naar de achterhoede geschoven, dit bleek een daverend succes. Heeft zich echt bijzonder sterk ontwikkeld op die positie!

Echt een geweldige voetballer Ferdi. Vind hem op linksback zeer sterk spelen en dan vooral zijn passing. Nooit meer van positie wisselen al moet ik zeggen dat Oosterwolde ook geweldig is.

Zou Oosterwolde graag bij Ajax zien, die man blijft maar gaten dichtlopen en wint duels zonder moeite te doen.

De Premier League is wel een stap hoger, maar ik zie Ferdi daar ook stappen maken en kan gewoon zomaar jarenlang in de Premier League uit de voeten.

22 mei 2024 om 10:47

2 jaar geleden zat Ajax nog wel in de positie om spelers van de Turkse top wellicht te overtuigen, maar dat is nu natuurlijk een kansloos verhaal, dat is op geen enkel aspect meer een stap vooruit voor zo'n Oosterwolde

22 mei 2024 om 10:56

het is natuurlijk altijd achteraf gepraat, maar zo'n oosterwolde en deze kadioglu hadden prima spelers geweest voor nederlandse topclubs (in hun huidige vorm en kwaliteit).
destijds was kadioglu nog wel een ruwe diamant, maar je zag al dat hij wat had. Dat hij bij fener is omgetoverd tot linksback spreekt ook wel uit dat het een jongen is met een sterke mentaliteit. Heeft waarschijnlijk zijn hele leven aanvaller/middenveld gespeeld, en om dan op zo'n leeftijd in te zien dat linksback misschien beter bij je past en je daar ook kan excelleren vind ik knap.

22 mei 2024 om 11:20

Die Oosterwolde moest je al halen toen hij bij Twente zat. Een blinde zag het aankomen met zijn talent.

Lijkt mij sterk dat Kadioglu komt.
Timber is net terug en wordt als back beschouwd, niet als Cv.

De eerste die dan een back-up verdiend is Saliba.

White/timber - Saliba / aankoop - Gabriel/kiwior - Tomiyasu/zinchenko.
Mits Zinchenko blijft...

Tavares en Tierney verkopen en dan een back-up voor Saliba halen.

Weer een ''verdediger'' die geen verdediger is zit ik absoluut niet op te wachten. Zinchenko bezorgd mij al genoeg hoofdpijn.

22 mei 2024 om 11:04

Kan tomiyashu dan niet als back-up cv gezien worden?

22 mei 2024 om 12:25

Zou kunnen, maar dan moet er alsnog iemand bij, mocht Zinny vertrekken (en Tierney en Tavares).

Verder moet Arsenal eerst een nieuwe back-up voor Saka hebben ala Olise/neto/williams. En een middenvelder van klasse erbij.

Back-up goalie zou ook moeten, maar hoeft niet duur te zijn.

22 mei 2024 om 11:44

White en Rice kunnen uit nood ook wel RCV spelen. Dan kan Timber/tomiyashu rechtsback of Jorginho op het middenveld. Ik zou de eerste prioriteit leggen bij een goede middenvelder en back-up voor Saka. Als Jesus of Nketiah weggaat ook een spits natuurlijk.

LB: Tomiyashu, Timber, Kiwior
LCV, Gabriel, Tomiyashu, Kiwior
RCV, Saliba, White, evt. Rice/timber
RB: White, Tomiyashu, Timber

22 mei 2024 om 12:26

Tsja. White kan overal wel spelen, maar je moet die man ook rust kunnen geven hé.

Rice als CV is niet ideaal overigens.

Ik zou gaan voor een degelijke back-up die transfervrij is: Tosin. BPL Proven en Engels. Ideale back-up voor Saliba.

White / Timber - Saliba/tosin - Gabriel/kiwior - Tomi/zinny

22 mei 2024 om 15:05

White is in eerste instantie natuurlijk gehaald als CV, Tomiyasu kan daar spelen, Timber kan daar spelen. Dus zoveel nood is er niet hoor. Ook Kiwior dan lcv spelen.

22 mei 2024 om 15:28

Tsja. Havertz is ook gehaald als ''8'', maar speelt ook in de spits.

White speelt ondertussen al wat, 2,5 jaar?, rechtsback. En naar behoren. Waarom zou je daar dan mee gaan schuiven? Die zou ik alleen bij nood in een wedstrijd zelf verschuiven, niet meer...

Tomiyasu kan er spelen ja. Timber ook, maar Timber heeft Arteta al van aangegeven dat hij in hem een rechts- en linksback ziet. Dus die gaan we, denk ik niet in het centrum zien. Verwacht ook dat Timber daar in de lucht te ''zwak'' voor is en/of te klein...

Kiwior kan inderdaad LCV ja, dat klopt. Daar is hij voor gehaald en hij kan bij nood als ''linksback'', maar eigenlijk speelt hij dan LCV met een White hogerop het middenveld in meestal...

Saliba speelt iedere minuut dit seizoen. Die heeft net als Saka een degelijke back-up nodig.

22 mei 2024 om 17:30

Verschil is, Havertz is nooit een 8 geweest en speelde daar ook nooit. Ben White is eigenlijk gewoon een centrale verdediger en heeft daar zelfs een heel seizoen gespeeld.. ben het met je eens dat een extra cv geen overbodige luxe is. Maar het is ook geen absolute noodzaak..

Vond hem de beste man tegen Gala afgelopen week. Had Ziyech helemaal in zijn broekzak, en dat zeg ik als Gala supporter.

22 mei 2024 om 12:32

Meen je dit serieus? Ik vond juist Fred de beste man op het veld, was overal en enorm gretig, maakte nog een zieke goal ondanks dat het afgekeurd werd.

Ferdi Kadioglu heeft een hele goede ontwikkeling doorgemaakt bij Fenerbahce hij begon als Buitenspeler bij Fenerbahce waarbij hij vervolgens getransformeerd is naar back.

Is hij goed genoeg voor Arsenal? Ik betwijfel het vind hem een goede back maar ik schat zijn niveau meer in op Ac Milan/Tottenham beetje de subtop van Europa.

22 mei 2024 om 16:03

Eens, hij komt tekort voor de absolute top. Verdedigend laat die te vaak steekjes vallen en dat wordt op topniveau gelijk gestraft, in Turkije valt het minder op natuurlijk door de kwaliteit van de comp.
Dat neemt niet weg dat het een geweldige speler is. Ik weet niet waarom, maar ik zie hem wel schitteren bij een Napoli.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren