Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Vertrekt Bijlow bij Feyenoord? Keeper op shortlist van 2 Premier League-topclubs

Laatste update:

Justin Bijlow staat op de radar van zowel Arsenal als Liverpool, zo meldt journalist Marcel van der Kraan van De Telegraaf. Het gaat bij beide clubs om een rol als tweede doelman. Bijlow beschikt bij Feyenoord nog over een contract tot medio 2026.

De 26-jarige Nederlander staat volgens de berichtgeving ‘hoog op de shortlist’ bij de Engelse topclubs. Arsenal, dat tweede eindigde in de Premier League, wil een doelman aantrekken die er direct kan staan achter eerste keus David Raya en die ook de strijd met de Spaanse sluitpost aan kan gaan.

Het artikel gaat verder onder de video
Meer video's

Bij Liverpool staat de interesse in Bijlow los van de komst van hoofdtrainer Arne Slot. Keepersscout van the Reds volgden de doelman van Feyenoord vorig jaar al. Scouts van Arsenal en Liverpool zaten op de tribune tijdens de Champions League-duels met Lazio, Atlético Madrid en Celtic (uit) om Bijlow van dichtbij aan het werk te zien.

Bronnen bij Arsenal melden dat de Londenaren op korte termijn een knoop gaan doorhakken over de komst van een bijna gelijkwaardige doelman aan Raya en dat Bijlow als een serieuze optie wordt beschouwd.

Volgens Van der Kraan denkt Albert Stuijvenberg, de assistent-trainer van Mikel Arteta bij Arsenal, dat Bijlow helemaal past in het aanvallende spelstysteem van the Gunners. Ook qua profiel en leeftijd zou de Oranje-international goed in het plaatje passen. "Jonge keepers hebben het fysiek en mentaal vaak moeilijk in de Premier League", aldus de journalist.

Blessuregevoeligheid kleeft echter ook aan Bijlow, maar zijn vele blessures zijn bij Arsenal bekend. "De club weet daardoor ook dat de doelman vooral door ongelukkige momenten (onder meer op de training) is uitgeschakeld."

Wellenreuther


Een vertrek van Bijlow kan mogelijk een langer verblijf van Timon Wellenreuther betekenen. De Duitse doelman startte het afgelopen seizoen bij Feyenoord als tweede keus, maar keepte tijdens de tweede seizoenshelft bij afwezigheid van Bijlow uitstekend. Nadat Bijlow vorige maand terugkeerde in de selectie, verloor Wellenreuther zijn plek onder de lat. De 28-jarige doelman sprak al uit dat hij komend seizoen ergens eerste keeper wil zijn.

Altijd op de hoogte blijven van het belangrijkste Feyenoord-nieuws? Word nu lid van het Feyenoord Zone WhatsApp-kanaal!

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Lijkt me niet de juiste keus voor zijn carrière, maar wel voor zijn portemonnee.

22 mei 2024 om 07:43

Hij zal ook zijn eigen pech/blessures meenemen in zn besluit lijkt mij. Stel dit blijft voor de rest van zn carrière zo. Elke keer op en af met blessures. Dan maar beter ff cashen.

22 mei 2024 om 08:59

Die jongen verdient geloof ik 2 of 3 miljoen bij Feyenoord. is 26 en kan nog zo'n 10 jaar mee. zeker als hij maar 20 wedstrijden per jaar speelt.
Die portemonnee vult zich vanzelf.

22 mei 2024 om 09:12

Het lijkt me wel de juiste keuze voor iedereen. Een fitte Bijlow is echt wel sterk genoeg om te concurreren. Voor hem is ook wel de juiste tijd om stap te maken ipv nog een keer wachten. Feyenoord gaat er nog iets aan verdienen en heeft zijn vervanger al klaar staan.

22 mei 2024 om 09:35

Als ik hem was zou ik geen stap als 2de keeper gaan maken. Of ergens 1ste keeper of lekker bij Feyenoord blijven. Als de 1ste keeper 2 jaar lang fit blijft dan speel je bijna nooit.

22 mei 2024 om 11:58

Ik was een Fan van Bijlow, vind hem echt een goede keeper. Hij is alleen zo vaak geblesseerd. Ik zou zo'n type Marciano niet als 2e keeper willen. Hij heeft naar zijn behoren uitstekend gedaan, maar niet echt waar wij als Feyenoord willen.

Ik verwacht van hem dat hij volgend seizoen ook niet volledige seizoen gaat keepen en Wellenreuther wilt niet als 2e keeper. Dan heb je een probleem.

Mocht hij blessure vrij blijven, dan ben ik wel van mening dat hij een goede concurrent kan worden voor 1e keeper.

22 mei 2024 om 20:05

Gelukkig zijn het allemaal blessures op de training en ongelukkige momentjes volgens het artikel. Nou dat heeft echt niks met ongelukkige momentjes te maken. Leuke keeper als die uberhaupt fit is anders zou ik mn handen er niet aan branden

22 mei 2024 om 09:37

Cillessen heeft bewezen als 2e doelman bij Barca nog steeds een kanshebber te zijn als 1e doelman bij NL elftal.

Dusja, waarom als 2e doelman bij Liverpool niet?
Misschien voor Bijlow juist optimaal? Je keeped een stuk minder, dus minder kans op blessures.

22 mei 2024 om 12:36

Maar toen was de keepers situatie ook wel anders. Cillesen was eennvan de beste keepers (ook gebrek aan beter), terwijl we nu meerdere keepers hebben als flekken of verbruggen die al best wel wat ervaring hebben onder de lat bij oranje

22 mei 2024 om 18:30

@mikeyduff Dat was wel in een periode dat Barca het beste club team ter wereld was en de concurentie o.a. kwam van Zoet, Padt (nooit gespeeld maar is wel opgeroepen), Krul die degradatie voetbal speelde (of zelfs in de championship zat), Vorm die bij de Spurs op de bank zat, Stekelenburg die nergens vaste basis speler kon worden, of Vermeer die in de periode dat Cillessen in Barcelona op de bank zat, mede door blessures, geen basis speler meer was bij Feyenoord.

De keuze is nog steeds niet groot, maar met Verbruggen, Flekken en Bizot heb je wel 3 opties die het internationaal aardig doen.

Lijkt me sterk als iemand zo vaak geblesseerd is om dan als tweede doelman, de eerste geblesseerde doelman te vervangen. Met de PL intensiteit heb je dan een stuk fittere/veiligere optie nodig lijkt me.

22 mei 2024 om 07:07

Als ie minder speelt, is ie misschien ook minder geblesseerd. Bovendien- als je dan toch aanmoddert met blessures, waarom dan niet voor 80k per week met een kans op voetbal op het allerhoogste podium? Als Bijlow fit blijft is ie gewoon van een vergelijkbaar niveau als Raya hoor.

22 mei 2024 om 07:21

Bijzondere constatering, ik ben zowel Arsenal als Feyenoord fan. Ik ben geen fan van Raya maar die is echt nog wel wat niveautjes hoger dan Bijlow. Bijlow speelt top mits fit maar mist veel te veel wedstrijden. Kan al een tijdje de volgende stap niet maken en is inmiddels al 26.

22 mei 2024 om 07:31

@arsenal890,

Het zegt misschien genoeg over het niveau (of de stagnering ervan) van Bijlow. Waar hij 3-4 jaar geleden echt wel de potentie had om een top 25 club keeper te worden in mijn ogen. Dat de clubs nu voor hem komen als tweede keeper, terwijl de 1ste keeper niet heel erg bijzonder is, dat zegt wel iets.

Voor Feyenoord is het imo ook beter als Bijlow gaat, hij verwacht dat hij eerste keeper is. Alleen doet Wellenreuther niet (meer) voor hem onder en is deze wel altijd fit. Dit gaat een keer problemen opleveren.

Wanneer Bijlow gaat heb je de vervanger al in huis, die al ingespeeld is en waarvan je weet wat je er aan hebt. Eigenlijk een win-win-win situatie voor Bijlow, Feyenoord en Wellenreuther.

22 mei 2024 om 07:40

Precies. win/win/win inderdaad en achter Wellenreuther kan je een groot talent halen die de tijd krijgt om zich door te ontwikkelen en uiteindelijk over 1-2 jaar Wellenreuther te vervangen.

22 mei 2024 om 07:50

@arsenal890 Ik ben ook Arsenal fan en ben echt totaal niet onder de indruk van Raya. Als Bijlow een kans krijgt denk ik dat ie echt kan aanhaken.

22 mei 2024 om 07:51

Ik vind dat Bijlow afgelopen jaren wel degelijk ontwikkeling laat zien, voetballend is hij zo ontzettend goed. Sterk in de een op een, sterk door de lucht. De reddingen ogen lang niet altijd spectaculair maar Feyenoord voetbalt zoveel makkelijker als hij op doel staat.

22 mei 2024 om 07:53

Zoals ik al zeg, ik ben ook niet onder de indruk van Raya. Maar bijlow is niet de keeper die beter is of gaat worden.

22 mei 2024 om 08:01

Arsenal890,, vind het altijd opmerkelijk hoe jij mogelijke transfers naar Arsenal/pl naar beneden praat en dat terwijl een Gakpo en Timber bijv. nu goede spelers zijn voor hun club. Bijlow is mits fit gewoon een prima doelman die voetballend zoals Baardgrasmus aangeeft ijzersterk is. Zal die interland in de Nations League ook niet vergeten tegen Frankrijk 2-0, wat stond het toen goed met Virgil, Frenkie en de rust van Bijlow.

22 mei 2024 om 08:17

Ik vind het altijd opmerkelijk hoe jij sommige spelers overschat.

22 mei 2024 om 08:20

@BaardGrasmus,

Toch denken de clubs en scouts er duidelijk anders over dan de gemiddelde Feyenoord supporter. Anders hadden ze wel in de rij gestaan, tenslotte hoeft Bijlow geen godsvermogen te kosten.

Voorlopig Arsenal die schijnbaar Bijlow en Ramaj vergelijkt, terwijl Raya eerste doelman is? En Liverpool die een bankzitter zoekt..

Nee Bijlow is niet de topkeeper wat voornamelijk (lees: alleen) Feyenoord supporters denken.

22 mei 2024 om 08:24

Ik zie twee clubs met interesse, misschien niet de absolute top (alhoewel?) Maar toch ook geen truttige clubs. Of wel?

22 mei 2024 om 08:33

@Baardgrasmus,

Als tweede keeper…
Weet je wie de huidige tweede keepers van Tottenham, Arsenal, Newcastle, Chelsea, United, Barcelona, Atletico, Napoli, Inter Milan etc zijn?

Als je er vijf uit je hoofd kunt benoemen,,,?

Ps: Asrsenal schijnt ook naar Ramaj te kijken, dat zegt genoeg over de ontwikkeling (gebrek aan) van Bijlow toch?

22 mei 2024 om 08:40

Oké, hoe je het ook wendt of keert binnenkort Bijlow onder de lat bij een topclub als eerste of tweede keeper 😉

22 mei 2024 om 08:42

Mag ik die glazen bol lenen?

22 mei 2024 om 08:59

Kelleher is nu tweede viool achter Allison. Zolang hij er nog zit lijkt mij er geen plek voor Bijlow bij Liverpool

22 mei 2024 om 10:18

Gevalletje pot verwijt de ketel..

22 mei 2024 om 07:16

Misschien juist de goede stap voor hem. In Engeland heb je League Cup en fa cup. Als hij sowieso die wedstrijden keept speel je regelmatig en met zijn blessure gevoeligheid gaat een topclub hem waarschijnlijk niet als eerste keeper aantrekken. Als hij in de top wil spelen is dit misschien wel de juiste keuze.

22 mei 2024 om 08:58

Daarnaast is hij ook niet goed genoeg. Hoop voor hem zelf dat het niet door gaat

Ik zou toch eerder voor een keeper gaan die niet van glas is gemaakt.

22 mei 2024 om 09:42

Dat is nog tot daar aan toe. Maar bijlow heeft ook gewoon de leeftijd waarbij je iedere week moet spelen. En realistisch gezien is dat niet aan de orde bij Arsenal of Liverpool.

Je zou toch denken dat een keeper van 26 vooral wil spelen. Maar ja, de lok van het grote geld en een grote club, zou kunnen werken.

Wel vraag ik me af wat Arsenal en Liverpool met Bijlow moeten. Een speler die zo vaak geblesseerd is, als stand-in voor je nummer 1, is niet logisch. Dan wil je niet dat risico lopen.

22 mei 2024 om 07:33

@oelie Wapper

Bijlow heeft een behoorlijk niveau mits die fit is, in dat opzicht zou je een redelijke sterke tweede keeper hebben. Tegelijkertijd zal hij niet extreem duur zijn, is hij met zijn 26 nog niet overdadig oud.

Normaliter keep je als tweede keeper maximaal 5-10 wedstrijden per seizoen, en dat is ook preces een beetje het aantal dat Bijlow normaliter fit is (klein grapje). Dus dat zou precies passen..

22 mei 2024 om 08:00

Als je al weer 26 bent, vaker geblesseerd dan fit, dan zou ik ook maar eens aan de portemonnee gaan denken. Die gaat echt niet door tot zijn 40e

22 mei 2024 om 18:01

Ik denk ook dat je op je 26ste alles wil spelen, maar op je 26ste is het, ook voor een keeper, ook wel eens tijd om een stap te maken.

Als eerste keeper zal de internationale (sub)top niet voor hem komen, daarvoor is hij de afgelopen jaren te vaak geblesseerd geweest en de potentie die hem, toen hij doorbrak, werd toegedicht is er mede daardoor nooit helemaal uitgekomen.

Als er een leuke internationale (sub) top club komt lijkt de keuze voor elke speler me heel simpel.
Als die niet komt wordt de afweging toch veel sneller, langer blijven (zeker geen straf bij Feyenoord natuurlijk) maar een mooi buitenlands avontuur raakt dan wel langzaam uit zicht (ook voor keepers is 27 aan de oude kant om vanuit een kleine competitie de stap naar de internationale subtop te zetten, en zeker met zijn blessure geschiedenis kun je er niet zo maar vanuit gaan dat hij een heel seizoen lang top gaat keepen), of sportief hele mooie momenten mee maken in de absolute top, zij het als 2e keus, of relatief annoniem in de middenmoot of het rechter rijtje mee doen in een top competitie (ook geen schande natuurlijk). Voor alle drie is iets te zeggen in mijn ogen.

In de engelse top weet je in ieder geval dat je wat league en FA cup potjes mag gaan spelen en dat je van daaruit, zelfs als je geen eerste keeper wordt, nog weer een leuke stap kan maken als je het goed doet.

Arsenal zou een uitstekende keuze zijn. Ramsdale vertrekt en Raya is niet veel bijzonders. Moet ie wel fit blijven natuurlijk, en dat is een grote 'als'. Bij Liverpool is het banken geblazen, ook met papa Slot aan de macht. Feyenoord moet gewoon door met Wellenreuther, die zich inmiddels wel bewezen heeft en niet van glas is, en elders een goede tweede doelman oppikken voor een habbekrats.

22 mei 2024 om 09:39

Raya pakt met zijn 'niks bijzonders' toch maar even de gouden handschoen. Heeft een paar foutjes gemaakt maar ook uitstekende wedstrijden gekeept. Volgend jaar gewoon weer nummer een onder de lat.

Dus ook een goede 3e keeper aantrekken. Op het moment dat hij er moet staan zal hij vast weer geblesseerd zijn. Enorm zonde, goede keeper.

Tsja voor het geld interessant om 2e doelman te zijn. Met het oog op je eigen toekomst wat minder.. Ben benieuwd wat hiervan waar is.

Arne en Mikel: NIET DOEN! (Arne zou direct de Ten Hag fout kunnen maken, risico is te groot)

Dit is een stap die Justin toch niet verdiend heeft op basis van daadwerkelijk presteren? Dit moet dan gaan om potentie maar je kunt boeken volschrijven met namen van voetballers die talenten waren toen ze jong waren en de potentie nooit hebben vervuld...

22 mei 2024 om 09:42

Daarom wordt hij bij beide ook tweede keeper. Daarvoor is hij prima.

Jonge keepers hebben het vaak fysiek en mentaal lastig ...en dan komen ze bij een keeper uit die wel vaak geblesseerd is...?

Puur spelersmakelaar trolling. Als PL (top)club zet je vaakst geblesseerde speler van Europa niet op je shortlist.
Eerst maar eens seizoen fit blijven en presteren bij Feyenoord.

22 mei 2024 om 07:49

Presteren doet hij toch?

22 mei 2024 om 08:06

Gaat om de combinatie.

gooit ie wel gelijk zijn interlandcarriere weg, want een 2e keerper gaat niemand meenemen met oranje
als hij dan toch zo graag wel wil dan kan hij beter kiezen voor een club waar hij daadwerkelijk als eerste keeper wordt binnengehaald,en anders gewoon lekker bij feyenoord blijven

22 mei 2024 om 08:00

'anders lekker bij Feyenoord blijven'

Vind ik altijd zo makkelijk gezegd. Sinds het kampioenschap van Gio in 2016/17 zit Bijlow al bij het eerste. Hij wilt langzamerhand ook wel eens wat anders. Gezien zijn blessures zullen er denk ik niet heel veel clubs hem willen als 1e keeper, hij kan dan beter op zo'n hoog niveau 2e keeper worden en proberen uit te blinken op de trainingen en in de wedstrijden dat hij wel mag spelen. Beetje de Wellenreuther route. Wellicht dat hij dan alsnog bij een topclub ergens 1e doelman kan worden.

22 mei 2024 om 08:22

maar bij feyenoord is hij wel eerste keeper, speelt ie als hij fit is gewoon, dus 1e keeper gaat hij bij een topclub inderdaad niet worden, dan moet je dus van goede huize komen wil je dat doorbreken, (zelfs wellenreuther lukt dat niet, en die is 2e keeper achter een vaak geblesseerde keeper) dan zit je dus op de bank voor de centen, terwijl je bij een nederlandse topclub in de basis had kunnen staan, voor iets minder geld.
ambitie is leuk, en snap dat je voor het hoogst mogelijke wil gaan, maar iedereen weet dat dat bij bijlow door zijn blessure gevoeligheid een stukje lastiger is.

22 mei 2024 om 08:26

Precies, dat is voor Bijlow een stukje lastiger en daarom denk ik dat 2e doelman bij Arsenal of Liverpool echt een droom voor hem is. Niet alleen financieel gezien maar je bent betrokken bij een topclub en misschien dat hij belangrijk kan zijn zoals de 2e doelman bij City. Niet voor niets dat Ortega weer wil verlengen terwijl hij bij een hoop topclubs gewoon 1e doelman zou zijn.

22 mei 2024 om 08:57

Gisteravond nog een artikel waarin staat dat Ortega graag wilt vertrekken omdat hij eerste doelman wilt zijn.

22 mei 2024 om 09:06

O ja, je hebt gelijk. Dat heb ik ff gemist. Dacht net na z'n cruciale redding gelezen te hebben dat ie nog een jaartje wilde blijven. Misschien is het ook wel een onderhandelingstruc omdat Guardiola heel graag wil dat ie blijft.

22 mei 2024 om 08:23

In Engeland maak je als 2e keeper nog best wat minuten. En je komt vandaar ook altijd nog wel naar een Sevilla, Dortmund oid. Als je zo'n stap kan maken moet je dat altijd doen toch. Zo'n stap -mocht het waar zijn- naar de top van de Premier League is een geweldige ervaring, waar je alleen maar beter kan worden.

22 mei 2024 om 08:55

Dat ligt meer aan de coach dan aan het feit dat het Engeland is hoor. Guardiola and Klopp laten hun tweede keeper de bekerwedstrijden doen (maar dat is niet voorbehouden aan Engeland, dat doen ze in heel veel andere landen ook), maar op het moment dat het echt spannend wordt laten ze alsnog hun eerste keeper de bekerfinale keepen. Voor de rest wordt er helemaal niet zoveel gerouleerd met keepers, alleen zijn er in de Engelse top op dit moment gewoon veel wisselvallige of slechte keepers die er niet in slagen de onbetwiste nummer één te worden; daarom lijkt dat zo.

Chelsea liep aan te kloten met Robert Sanchez en Petrovic, maar inmiddels is Petrovic daar gewoon de nummer één en Arsenal had aan het begin van het seizoen wat strijd tussen Raya en Ramsdale, maar dat heeft Raya ook ruimschoots gewonnen inmiddels. Onana moet bij United naar de Africa Cup waardoor Altay Bayindir dan wel eens wat wedstrijden meepakt, maar die speelt voor de rest helemaal nooit en Tottenham speelt ook altijd met Vicario volgens mij.

Voor de rest is het regime van tweede keepers daar niet anders dan in andere landen, in Spanje wordt volgens mij ook wel gewerkt met een bekerkeeper en in de Serie A zijn er ook wel clubs die dat doen volgens mij

Zal Slot niet liever Wellenreuter willen meenemen dan.
Die is net zo goed, nooit geblesseerd en goedkoper.

22 mei 2024 om 08:37

Slot is niet betrokken bij de aankopen. Het gaat dus puur om Bijlow en zijn kwaliteiten.

Arsenal??? Waar gaat Ramsdale naar toe dan?

Laat Arne nou niet de fout maken om allemaal nederlanders/feyenoorders te halen.. dat gaat je je baan kosten. On; Keeper van glas lijkt mij stug dat ze daar interesse in hebben in de premier league bovendien gaat hij daar nooit tot zelden spelen en dan moet hij ook nog eens niet geblesseerd zijn 🥴

Slot dreigt dezelfde fouten te gaan maken zoals ten Hag deed: meenemen van spelers die het niveau niet aankunnen. Deze man van glas kan niet op dat niveau zijn fysiek is zeg maar niet getalenteerd genoeg. Ik zeg dus niks over zijn keeperskwaliteiten daar heb ik te weinig verstand van maar zijn lichaam kan het gewoon niet aan.

22 mei 2024 om 08:58

Slot gaat niet eens over transfers. Goedkope poging tot scoren

22 mei 2024 om 09:59

Ten Hag ging ook niet over de transfers, maar net zoals Slot bij Liverpool zullen ze beiden wel spelers aangedragen hebben of aan gaan dragen. Zit niet veel verschil in, behalve dat er bij Liverpool wellicht capabelere mensen op de stoel zitten.

22 mei 2024 om 11:41

Oneens, ten Hag kreeg veel macht en mocht duidelijk aangeven wie hij wou hebben. Slot kan eventueel posities noemen maar geen namen.

Lekker een heel jaar blessurevrij keepen bij Feyenoord.
En daarna pas verder kijken.

Waarom zou je in hemelsnaam Bijlow halen? Die haal je alleen als je last hebt van een te lege ziekenboeg, om de medische staf nog een beetje bezig te houden.

Alleen als hij erg goedkoop op te pikken is, moet Arsenal dit doen. Eigenlijk zou ik zeggen: niet doen. Iedere miljoen in hem geinvesteerd is eentje te veel.

Goede keeper en voetballend ook prima, maar hij is zo blessuregevoelig. Denk dat wanneer hij 2 x een duel in de eigen 16 moet aangaan met spelers als Ruben Dias ofzo en die beuken tegen hem aan, dat je hem weer een jaar kwijt bent...

Sowieso lijkt het mij sterk dat Bijlow bij zijn Feyenoord vertrekt om ergens vaste 2e doelman te worden, lol.

Allison heeft nogal wat potjes gemist en ze hebben met Kelleher al een goede tweede doelman.
Raya heeft in principe niks gemist, behalve de potjes tegen Brentford. Voor de rest is hij de keeper met de meeste clean sheets, Spanjaard (lees: Arteta), dus zie ik die niet snel eruit gaan.

Als ik hem was zou dat zeker doen, aangezien je toch altijd geblesseerd raakt tijdens seizoen...lekker cashen! Voor Feyenoor zou beter zjin als Wellenreuther blijft. win/win

Als ik Feyenoord was zou ik hem meteen verkopen, zeker als dat betekent dat Wellenreuther dan blijft. Die vind ik inmiddels wel beter dan Bijlow.

Als Feyenoord fan zeg ik: doen! Justin is natuurlijk een goede keeper, een jongen van de club en Feyenoord supporter maar echt te vaak geblesseerd. Wellenreuther eerste keeper maken en Vaessen proberen te halen als 2de doelman.

Reëel gezien, is dit wel het hoogst haalbare voor Bijlow. Het is echt een type Ed de Goey maar dan blessuregevoeliger. Beste bij Arsenal, Raya is sterk en fit en niet vaak een blessure.

Voor Feyenoord heel mooi, we kunnen niet uitgaan van hem, maar op de bank houden is kapitaal vernietiging. Mooi verkopen aan een mooie club in een mooie competitie, voor een mooi bedrag. Wellenreuther volgend jaar nummer 1, en nieuw talent erachter aantrekken (tenzij Van Sas dat is, heb daar geen zicht op).

Ach, hou toch op. Die is bij lange na niet goed genoeg. Heeft wel een goed media team klaarblijkelijk, want vorig seizoen zou hij al naar United. Veel te blessuregevoelig en daarnaast gewoon niet goed genoeg voor de top.

Kan niet serieus genomen worden natuurlijk. Geen enkele PL. kun gaat een risico lopen met een speler die van de 5 jaar er 3 geblesseerd is. Bovendien, geen slechte keeper, maar PL materiaal?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren